Siusk.lt teisės ir sąlygos
• Sutartis sudaroma tarp dviejų šalių: paslaugos teikėjo ir paslaugos užsakovo.
• Pateikdami užsakymą, patvirtinate, kad susipažinote su sutarties sąlygomis.
• Paslaugos gavėjas, rinkdamasis siuntos gabenimo paslaugą, turi teisę rinktis bet kurį kurjerį pagal paslaugą, kainą ar kitus kriterijus.
• Užsakymas yra priimtas, kai gaunate apie tai patvirtinantį el. laišką.
• Nustačius, kad kurjeriui buvo perduoti draudžiami siųsti ar pavojingi daiktai ar medžiagos, įmonė be įspėjimo gali anuliuoti užsakymą, o užsakovas gali būti patrauktas baudžiamojon atsakomybėn.
• Siuntos praradimo atveju nuostolius atlygina draudimo kompanija.
• Siuntos praradimo atveju, nuostoliai nebus atlyginti, esant šioms aplinkybėms:
- stichinių nelaimių metu;
- siuntėjo ir/arba gavėjo šalyje vykstant karo veiksmams;
- esant netinkamai ir/arba nepakankamai siuntos pakuotei,
- esant netaisyklingam siuntos žymėjimui,
- siunčiant nekompensuojamuosius ir/arba draudžiamus siųsti daiktus,
- force majeure aplinkybėmis.
• Paslaugos teikėjas turi teisę keisti paslaugų kainas vienašališkai, be išankstinio perspėjimo.
•Paslaugos užsakymo metu kaina yra nurodoma eurais.
•Už paslaugos užsakymo metu pateikiamą informaciją atsakingas užsakovas.
• Siunta gali būti sunaikinta šiais atvejais:
- siuntoje yra draudžiami siųsti daiktai;
- siunta yra pažeista ir kelią pavojų žmonių sveikatai ir saugumui;
- siuntėjas arba gavėjas neatsiima siuntos iki nurodyto termino.
• Pristatymo terminai pradedami skaičiuoti nuo siuntos paėmimo momento.
• Siuntos pristatomos tik darbo dienomis ir darbo valandomis.
• Paslaugos gavėjas neatsakingas už siuntos vėlavimus, sulaikymus, taikomus mokesčius, susijusius su Muitinės procedūromis. Muito mokesčius prieš siuntos pristatymą turi apmokėti gavėjas (arba, Muitinei sutikus, siuntėjas).
• Užsakovas pretenziją raštu apie apgadintą siuntą privalo pateikti ne vėliau kaip per penkias darbo dienas nuo siuntos pristatymo dienos.